מקומי

עיריית ירושלים הודיעה סופית כי תאלץ את בעלי המרכולים במרכז העיר לסגור בימי המנוחה – עו"ד יוסי חביליו

0
Jerusalem - view of the city
Jerusalem - view of the city in Israel

היום (21/01) שלחה עיריית ירושלים צו לבעלי המרכולים במרכז העיר בו היא נכתב כי היועץ המשפטי לעירייה החליט לדחות את הטענות שהועלו בשימוע כנגד ביצוע האכיפה בימי המנוחה למרכולים במרכז העיר, וכי האכיפה תבוצע החל מתאריך 02/04/16. משמעות הדבר היא סגירתם של המרכולים בימי שבת ובחגים. עד כה היו פתוחים המרכולים בנוסף לעסקים אחרים במרכז העיר, וזהו אחד האזורים היחידים בעיר בה עוד ניתן לקנות מצרכים ולבלות בשבת. המכולות משרתות את התושבים החילונים והסטודנטים הגרים בסמוך ובשכונות קרובות, וכמו תיירים הלנים באזור.

השימוע בעירייה נערך לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הודיע ראש העיר במפתיע שהעירייה תתחיל לאכוף על המרכולים את חוק העזר העירוני במרכז העיר, ובעקבות קבילתם של בעלי המרכולים באמצעות עו"ד יוסי חביליו על כך שטרם ערכה שימוע בנושא.

תגובתו של עו"ד יוסי חביליו, יו"ר עמותת צחור- צדק, חופש, חינוך ורווחה בירושלים, המייצג את בעלי המרכולים: עיריית ירושלים ממשיכה בהתנהלותה הבריונית ומחלקת צווי סגירה לבעלי המרכולים. שוב ברקת נכנע לחרדים משיקולים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים שבחרו בו. ברצוני להדגיש שהמאבק רק החל, הן ציבורית והן משפטית ואנחנו נפנה לבית המשפט בדרישה לבטל את הצווים. אנו נמשיך להיאבק על קיום הפלורליזם בירושלים לרווחת כל תושביה, ולהערכתי המרכולים יישארו פתוחים.

>> לחץ כדי לעבור לאתר של אולפנת שיראל

TARBUT

אימפרוביזציה

Previous article

מחפשים קורס נדל"ן?

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *