טכנולוגיהעסקים

חוזים את העתיד: איך פרסום בגוגל יראה ב- 2020

0
Autonomous car taxi service advertising poster.
Autonomous car taxi service advertising poster. Robot recommends self-driving taxi using the smartphone application. A mobile phone with a map of the city streets scheme and a checkerboard pin. Yellow beige background, copy space.

פרסום בגוגל מבטיח לכם חשיפה רחבה לקהלי מטרה מוגדרים מראש ושיפור משמעותי בתעבורת הגולשים לאתר העסקי או לדף נחיתה ייעודי. חברת גוגל משפרת כל הזמן את כלי הפרסום שלה ומציעה מגוון אפשרויות לפרסום יעיל וממוקד, לכן ב-2020 כדאי להכיר את כלי הפרסום החדשים של גוגל ולנצל אותם כדי להבטיח קמפיינים מצליחים ולשפר את תוצאות הפרסום ומטרותיו.

תחרות גבוהה על שטחי הפרסום

מערכת הפרסום של גוגל מבוססת על מודעות המוצגות בראש דף התוצאות ומודעות המפורסמות ברשת המדיה של גוגל, בשיטת התשלום פיי פר קליק – PPC (Pay Per Click). עוד ועוד עסקים וארגונים מפרסמים בגוגל לכן ב-2020 נדרש יותר ידע כדי למקסם את תוצאות הקמפיינים בגוגל, והתחרות הגבוהה גורמת למלחמה על שטחי הפרסום ומיקום המודעות, לכן הצפי הוא שבשנה הקרובה תיאלצו להשקיע תקציבים גדולים יותר כדי להגיע למיקום גבוה ולהבטיח קמפיינים מצליחים.

ישנם תחומים בהם עלות הקליק גבוהה במיוחד, לכן התחרות קשה יותר על הביטויים הפופולריים. מפרסמים רבים עדיין לא מבינים כיצד מערכת הפרסום של גוגל פועלת לכן הם עשויים להשקיע לא מעט כסף בפרסום אך תוצאות הקמפיין יאכזבו אותם, לכן כדאי לפנות לאנשי מקצוע מנוסים. גוגל מעדיף מודעות איכותיות לכן עלינו כמפרסמים להשקיע זמן, מחשבה ומשאבים כדי לייצר פרסום קריאטיבי ומושקע עם מסר ברור.

היערכות לחיפוש קולי

על פי גוגל, מעל 20% מהחיפושים במנוע החיפוש הפופולרי של החברה מבוססים על חיפוש קולי. מהפכת החיפוש הקולי שכיחה יותר בארצות הברית ובארצות אירופה, אך ב-2020 הצפי הוא שגם ישראלים יצטרפו לטרנד החדש, ועל המפרסמים להתאים את הקמפיינים שלהם לחיפוש הקולי. 

לכן, בקמפיינים החדשים שלכם ב-2020 כדאי להתייחס לשינוי המהותי בהרגלי החיפוש של הגולשים, ומומלץ לכלול ביטויים ארוכים (זנב ארוך) כדי שמודעת הפרסום שלכם תבלוט ותגיע לראש הדף, מעל המודעות של המתחרים.

מודעות בצורת קרוסלה

אפשר לבצע פרסום בגוגל בצורה של תמונות מתחלפות כמו בקרוסלה, זהו כלי פרסום חדש ויעיל המאפשר לכם להציג במודעה עד 6 תמונות שונות מתחת לכותרת שיווקית.

בנוסף, כדאי לדעת כי נציגי גוגל פרסמו בסוף שנת 2019 מידע לפיו מודעות פרסום מסוג שופינג יופיעו בקרוב במיקומים נוספים במנוע החיפוש, לא רק בדף תוצאות החיפוש. הצפי הוא שבקרוב נוכל להגדיר במערכת הפרסום של גוגל היכן להציג את המודעות, למשל גם בחיפוש תמונות, וכמובן ביוטיוב ועוד.

מודעות לידים בגוגל אדס

גוגל הוסיף לאחרונה כלי חדש במערכת הפרסום, הכלי מאפשר לכם לאסוף לידים באמצעות הפיצ'ר החדש שנקרא Lead Form Extension. הכלי החדש של מודעות לידים חוסך זמן ניכר בבניית דפי נחיתה עם טופס לאיסוף נתונים, ואין צורך יותר להיעזר בכלים לאיסוף הנתונים מגורם צד שלישי. אפשר לחבר את הכלי החדש למערכת CRM.

TARBUT

הצעת נישואין בשיאו של משבר הקורונה – כדאי או לא?

Previous article

מה ההבדל בין הנדסאים למהנדסים?

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *