סטייל

הצעת נישואין בשיאו של משבר הקורונה – כדאי או לא?

0
Making Marriage Proposal
Close-up shot of unrecognizable senior man making marriage proposal to his soulmate at restaurant

אין אדם שמשבר הקורונה לא פגע בו: החל מעובדים שהוצאו לחל"ת, עסקים שנאלצו לצמצם פעילות וגם זוגות מאורסים שהחליטו בלב כבד לדחות את אירוע החתונה שלהם. הבשורה המשמחת וזו שאמורה להעניק אופטימיות, היא שכל מצב הוא זמני – גם המשבר הנוכחי.

ענף האירועים הוא אחד הענפים שספגו את הפגיעה הקשה ביותר: אירועים עסקיים ופרטיים בוטלו, תוך שהמון זוגות מאורסים לא ממהרים להגיע למתחמים ולסגור תאריך לחתונה העתידית. ומה לגבי גברים שתכננו להציע נישואים ומשבר הקורונה הרס להם את התכניות? גברים יקרים, גם אתם יכולים להציע נישואין. בבית!

הצעת נישואין ביתית – כל היתרונות!

אולי לא כך דמיינתם את הצעת הנישואין שלכם, אך כידוע, באהבה ישנן המון הפתעות! גם אירועים בלתי צפויים יכולים להוליד דברים טובים, בטח כשמדובר על רומנטיקה ועל הצעת הנישואין. הצעת נישואין בבית נתפשת בעייני רבים כהצעה לא מושקעת, אך דווקא הצעה שכזו מצריכה מכם, הגברים, להפגין יצירתיות. מהם היתרונות הבולטים של הצעת נישואין בבית?

  • אפקט הפתעה – זו ההצעה הכי לא צפויה, לא בתזמון ולא בלוקיישן
  • הצעה אינטימית בארבע עיניים – הרומנטיקה בשיאה
  • מחווה רומנטית יוצאת דופן בימים מורכבים אלו
  • הצעת נישואין בלוקיישן בעל משמעות עמוקה – הבית שלכם
  • וכן, הצעה בבית גם חוסכת לא מעט כסף 

איך להציע את הצעת הנישואין בבית?

כרגע אתם קצת מוגבלים בכל מה שתוכלו לעשות, והדרך הפרועה ביותר להציע נישואין בבית במשבר הקורונה היא עם משלוח TAKE AWAY. אלו מכם שרוצים להיות יצירתיים יותר, יכולים לבשל ארוחה רומנטית, לקשט את הבית בנרות דולקים ולכרוע ברך. לא מעט יועצי זוגיות מדברים על כך שמשבר הקורונה הוא אתגר להמון זוגות, אך אתם יכולים להפוך את הימים המשותפים בבית לחגיגה! 

בסופו של דבר, הצעת הנישואין היא צעד קטנטן בדרך לחיים משותפים של אהבה. הצעה ביתית, בטח שבשיאו של משבר הקורונה, היא הדבר הרומנטי ביותר שתוכלו לעשות. 

רכישת טבעת אירוסין במשבר הקורונה – איך עושים את זה?

לשמחתכם, בשנת 2020 אינכם צריכים להגיע אל חנות התכשיטים בכדי לרכוש טבעת. חנויות התכשיטים המובילות מציעות טבעות אירוסין ברכישת אונליין. נכון לכתיבת שורות אלו, אין כל אפשרות להגיע אל החנויות, אך רכישה ברשת אפשרית לכם. איך קונים טבעת באינטרנט? די בקלות:

  • הגדירו תקציב לרכישת הטבעת
  • חפשו דגמים רלוונטים (סוג הזהב, חיתוך יהלום, סגנון עיצובי)
  • הזמינו את הטבעת עד לפתח הבית

TARBUT

מגוון תיקונים במעבדת סלולר – גם בשירות עד הבית

Previous article

חוזים את העתיד: איך פרסום בגוגל יראה ב- 2020

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *