מוסיקה

מוסיקה- קרן פלס

0
Song Recording by Singer
Song Recording by Singer. Professional Audio Recording in a Studio. Caucasian Female Singer with Headphones Closeup Photo. Music Industry Theme.

קרן פלס, בת שלושים, מוסיקאית יוצרת וזמרת מוכשרת ביותר. בשנת 2005 כתבה שני להיטים גדולים לחברתה לספסל הלימודים בבית הספר למוסיקה "רימון"- מירי מסיקה. ומאז היא עסוקה למכביר. היא כותבת לשירי מימון, הראל סקעת, להצגות ותיאטרון החאן ועוד. בשנת 2006 עברה פלס המוכשרת לקדמת הבמה, בסינגל חדש "איתי". ומאז הוציאה שני אלבומים שזכו בתקליט זהב והשתתפה במחזמר "הלהקה".  בהופעה היא משתפת את הקהל אודות הגברים בחייה שעם האחרון בשעה טובה תהיה חתונה, על בעיית עודף המשקל שלה שכותבים עליו תדיר בפינות הביקורת והרכילות, היא כובשת את הקהל בחיוך מפה לאוזן וביופי רב. יש בה ילדה ניצחית כזאת ועם השיער הבלונד המתנפנף נראה כמו שיצאה מאיזה סיפור אגדות.
מבין הקהל פגשתי בפנים מוכרות: זוג שאני מכירה מרחבת הריקודים. כשפגשתי באישה פנים אל פנים היא סיפרה לי שהיא מגיעה לכל הופעותיה של פלס בכל מקום בארץ. עיני נפערו בתמיהה, הרי לא מדובר בנערה העומדת מולי אלא באישה בוגרת. אמנם היא ובעלה זכורים לי כאנשים בעלי מרץ וראש צעיר אך מכאן ועד להערצה…היא הבת שלי! אמרה בחטף ואז פערתי את פי בהבנה ובהסכמה עד כמה הארץ שלנו קטנה…

TARBUT

כחול-לבן-שחור – הסיכום השבועי בארץ

Previous article

סיקור מוסיקה שחורה בישראל

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *