מוסיקהמקומי

סיקור מוסיקה שחורה בישראל

0
Black rapper in underpass neon light on background
Black rapper in underpass neon light on background. Rap performer in club with grunge walls, underground music

רגע לפני שיורדים לבוקסר ומעשנים למוות את השבוע שחלף, הגיע הרגע לשאול את עצמנו: אז מה בעצם היה לנו השבוע במוזיקה השחורה בישראל?

נתחיל מקצת גאנגסטה ישראלי שלי אישית תמיד נשמע קצת מאולץ. זה לא שאני אומר שאין טיפוסים מפוקפקים יותר או פחות בישראל, אני רק אומר שהם לא מחדשים יותר מדי על המייק. הקטע הזה של Vasa ו- M.C4 הוא בגדול די סבבה, נשמע לא רע, ביט מגניב וואלה, הם אפילו נשמעים טוב. מצד שני, כאן הם צריכים לשאול את עצמם האם אנשים ירצו לשמוע שירים על כמה שהם קשוחים? יש סטייל וכיוון טוב, עכשיו צריך להכניס טיפה יצירתיות רעיונית.

מוואסה נמשיך ישירות לחסה AKA נתי חסיד שהוציא קליפ חדש לשיר "שביזות יום א". אני כמובן לא אובייקטיבי, היות וגם חסיד וגם שורפי (שחשב שקליפ זו סיבה לא לכתוב פוסט, לכן השכר שלו קוצץ לחצי) הם חברים טובים שיוצא לי לעבוד איתם לא מעט- אבל אני חושב שמדובר בקטע מעולה, גם מוזיקלית וגם וויזואלית. כאן לא ארחיב במילים, פשוט אתן לכם לשפוט לבד.

אם בא לכם יותר מיינסרים (מתנצל מראש בפני הקורא טליסמאן) אז האולטראס וריוט הוציאו קטע חדש שהוא ספק ראפ ספק קלאב אבל מכל הכיוונים הוא ממש טוב. הקליפ מגניב, אהבתי מאוד את הניגוד בקולות של האמסיז השונים וגם הליריקה מגניבה בסה"כ. שוב, לא כוס התה שלי אבל בהחלט יכול להיות ה'צייסר שלכם במסיבה הערב.

שיהיה סופ"ש משובח,

TARBUT

מוסיקה- קרן פלס

Previous article

עיצוב – מותר לשחק בבית

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *