עסקים

הבית זקוק לשיפוץ יסודי?

0
Ongoing House Renovation
Ongoing House Renovation. Caucasian Construction Worker with Metal Elements of the Drywall Wall. Scaffolding Elements in the Background.

מוכרים את הבית? הדירה צמאה לאהבה?

בחברה הקפטילסטית היום שלא כמו פעם, אנו חייביםשיפורים וחידושים בתדירות גבוהה. טעמים הם דבר שנרכש ומשתנה וכמובן שיש גם את הרצון להיות במודה – רק לפני חודשיים שיפצנו וצבענו את חדר האורחים בתכלת והיום כחול נייבי הוא הצבע השולט. אז לא נשקיע כבר בהכי החדש? ברור!

רוצים לדעת יותר על שיפוצים במרכז? לפניכם מס' נקודות למחשבה

לשפץ את הבית זה יקר ולכן יהיה עדיף אם תחשבו על פתרונות שיהיו רלוונטיים לטווח הארוך.

חלוקת שטח – יש להשקיע זמן ומחשבה בעניין, חלוקת חלל בצורה נכונה משמעותה תפקוד נכון של הבית והתאמה טובה לצרכים שלכם. גם בבתים הכי קטנים אפשר להגיע לניצול מלא של המקום שברשותכם כך שיענה על פונקציות רבות.

צבעים – צבע הוא האופי של החללים והוא הדבר שישר שהעיניים שלנו קולטות בכניסתנו למקומות חדשים. גוונים מסויימים יכולים להיות טרנדיים כשנחליט על שיפוץ ולא טרנדיים עד שנכנס לדירה. לכן, עדיף לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו צבעים יהיו רלוונטיים גם עוד מספר שנים. חשוב להתאים את הצבע שבחרתם לרהיטים שהזמנתם ולאופי שלכם.

שיפוצים בשפלה – כי צריך להתחיל לעשות!

הילד הפך את הקיר בסלון לגלריה? היא חושבת שאתם חייבים לחדש? החברים יגידו שהיא צודקת. לא מעט אנשים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ונמנעים מלהוציא כסף על הגדלת חדר השינה. דמיינו לעצמכם, לא חשבתם פעם על להרגיש במלון חמישה כוכבים כל ימות השנה בבית שלכם במקום ליסוע לחופש באילת?

שדרוג הבית

לא משנה שרק עכשיו קניתם דירת גן חדשה, מוכרים דירה שניה שברשותכם או פשוט רוצים לשנות את מראה הבית? שיפוץ הדירה, הקפדה על תחזוק הבית ומראה עכשווי שווה ערך להרבה כסף!!!

בית שלא עבר שיפוץ תקופה ארוכה ידחה קונים פוטנציאליים ואילו נכס שעבר שיפוץ וצביעה והשקיעו במקום זמן וכסף גם ישדרג את איכות החיים וגם תוכלו למכור אותו ביותר קלות ותמורת סכום גדול יותר כשתרצו לעבור.

TARBUT

צביעת מתכת למעקות

Previous article

מחאה גורפת וצודקת

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *