מחשביםעסקים

איך לבנות אתר בוורדפרס?

0

יש הרבה אנשים שרוצים לבנות אתר משלהם אבל לא יודעים איך לעשות את זה.

אם אתה אחד מהם ואתה חושב להשתמש בוורדפרס, אז המאמר הזה הוא בשבילך.

וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם והיא קלה מאוד לשימוש.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על וורדפרס, המשך לקרוא את המאמר הזה.

וורדפרס היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים בעולם. זה בחינם, קוד פתוח וקל לשימוש.

כדי לבנות אתר בוורדפרס, צריך לעשות את הפעולות הבאות:

1. רשום שם דומיין וקנה שטח אירוח

2. התקן וורדפרס על שטח האירוח

3. צור חשבון וורדפרס

4. צור דפים ופוסטים

ישנן דרכים רבות לבנות אתר בוורדפרס. אתה יכול ללכת עם אפשרות בחינם או בתשלום.

אפשרויות חינם:

– WordPress.com: זוהי אפשרות חינמית המציעה דרך קלה ליצור את האתר והבלוג שלך מבלי להזדקק לכל כישורי קידוד. החיסרון הוא שאין לך גישה לקוד ואינך יכול לבחור שם דומיין משלך, מה שאומר שהוא עשוי להיות לא אידיאלי אם אתה מחפש שליטה רבה יותר על המראה או הפונקציונליות של האתר שלך.

– WordPress.org: זו האפשרות האחרת לבניית אתר בוורדפרס, אבל זה לא פשוט כמו שימוש בגרסת WordPress.com החינמית של הפלטפורמה כי זה דורש כמה כישורי קידוד וידע אירוח, אז זה ייקח יותר זמן ו מאמץ מצדך

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח שניתן להשתמש בה ליצירת בלוגים ואתרים. יש לו הרבה תכונות שימושיות לכל מי שרוצה לבנות אתר.

זה בחינם וקל להתקנה, והוא מגיע עם הרבה ערכות נושא שתוכל להתאים אישית. אתה יכול גם למצוא תוספים לוורדפרס שיעזרו לך להוסיף תכונות כמו חנות מסחר אלקטרוני או אינטגרציה של מדיה חברתית.

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת בניית האתר שלך בוורדפרס הוא להחליט על שם הדומיין ושירות האחסון. ברגע שיש לך את שני הדברים האלה, תצטרך ליצור חשבון ב-WordPress.com או WordPress.org

חלק זה יבדוק כיצד לבנות אתר בוורדפרס. מדריך זה מיועד למתחילים שרוצים ליצור אתר משלהם.

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר לבניית אתרים ובלוגים. זוהי פלטפורמת קוד פתוח מה שאומר שהיא חופשית לשימוש וניתן להתאים אותה עם תוספים, ערכות נושא וכלים אחרים של צד שלישי. ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל ליצור אתר וורדפרס, אך הדרכה זו תתמקד בשימוש ב-WordPress "Theme Starter" שנקרא Twenty Seventeen.

בניית אתר בוורדפרס היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר ליצור אתר אינטרנט. זה קל ופשוט לשימוש עם מגוון רחב של ערכות נושא ותוספים זמינים. ל-WordPress יש גם קהילה פעילה שיכולה לעזור בכל שאלה, בעיה או בעיה שתתקלו בה במהלך התהליך.

השלב הראשון בבניית אתר הוורדפרס שלך הוא בחירת שם דומיין לאתר שלך. זה יהיה השם הציבורי של האתר שלך שאנשים יראו כשהם מבקרים בו. אתה יכול לרכוש אחד מכל רשם או להשתמש באתרים כמו Google Domains, GoDaddy, Namecheap וכו'.

לאחר מכן, בחר היכן ברצונך לארח את האתר שלך וצור חשבון באתר האינטרנט של אותו ספק שירות (למשל, HostGator) למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת גנסיס >> https://www.gnss.co.il/

מימון בדוש

לא בא לכם הייטק? כל המשרות האפשריות למדעני נתונים 

Previous article

מה זה ניסור בטון ביהלום?

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *