בריאות

רשת האופטיקה למכירת עדשות מגע אונליין

0
מכירת עדשות מגע אונליין
אופטיקה 109 מכירת עדשות מגע אונליין בזול

כיום ישנם חידושים רבים בתחום הזה של עדשות המגע מה שמאפשר כמעט לכל אחד למצוא את העדשות הטובות והמושלמות ביותר עבורו.

אנחנו כאן עם כל מה שחשוב לדעת כאשר באים לבחור את עדשות המגע.

התחום הזה של עדשות המגע התפתח בקצב מואץ ביותר בשנים האחרונות כאשר כיום ישנו מענה כמעט לכל מי שמרכיב משקפיים כאשר כל אחד יכול למצוא את העדשות המתאימות לו. כך יש עדשות המתאימות לאנשים הסובלים מבעיות של קוצר ראייה, לאנשים הסובלים מרוחק ראייה, לבעיות של צילינדר ואפילו למולטיפוקל.

הסוד להנאה מהמוצר טמונה בהתאמה הנכונה של העדשות.

איך מתאימים את עדשות המגע?

היום יש עדשות הנמכרות כמוצר מדף יש שורה ארוכה של עדשות בכל מספר וכל לקוח יכול לכאורה לבחור את המוצר הרצוי בהתאם למספר שיש לו בעדשות המשקפיים.

אז חשוב לנו לציין כי דרך כזו אינה מומלצת כלל, במיוחד למי שבריאות העיניים חשובה לו. ההתאמה של עדשות המגע מחייבת פיקוח וליווי מקצועי על ידי אופטומטריסט מומחה. רכישה באופן אחר של עדשות עלול לגרום לנזק שלא תצמיד אפשר יהיה לתקן אותו.

הנתונים עליהם חשוב לשים דגש בעת הבחירה בעדשות המגע הם –

  • עדשות נוחות להרכבה – האדם שמרכיב את העדשות חייב להרגיש בהם בנוח. אם העדשות יעיקו ויציקו לו בעין הוא אל באמת יכול להרכיב אותם ולהישאר איתם לאורך זמן. על כן, כדאי מאוד לבדוק בעזרת אופטומטריסט מהו סוג העדשות שמתאימות למבנה העין כמו גם להרגלי החיים של הלקוח כך שהעדשות בסופו של דבר תותאמנה לו באופן מלא.
  • עדשות נושמות – העדשות אמורות לאפשר את ההעברה האופטימלית של החמצן אל העין. לא כל עדשה אכן עושה את זה כמו שצריך. חשוב לברר כי בורחים בעדות נושמות מה שיקל אחר כך על ההרכבה של העדשות גם למשך שעות ארוכות בלי שהעין תתעייף.
  • עדשות ששומרות על הלחות בעיניים – העין חייבת לחות. אם אין לה את הלחות הטבעית היא מתעייפת מהר, היא סובלת מאי נוחות ולמעשה הדבר משפיע על כל אורח החיים. עדשות המגע חייבות להיות כאלה שמאפשרות לעין לקבל את הלחות הטבעית שלה. יש היום את העדשות שבהם מרכיב הסיליקון הוא גבוה יחסית מה שיוצר מוצר שמעניק הגנה טובה לעין ולחות ברמה מתאימה.

עדשות גם לבעלי מרשם מורכב

אנשים שיש להם מרשם מורכב ממספר גבוה יחד עם צילינדר או לחילופין שני מרשמים שונים לראייה לרחוק ולראייה לקרוב, אלו שצורכים את עדשות המולטיפוקל לא יכלו עד לפני זמן לא רב ליהנות מעדשות מגע שיתנו להם מענה מושלם לכל הצרכים שלהם.

כיום יש מענה של עדשות מגע גם עבורם אך זאת בתנאי שההתאמה נעשית על ידי אופטומטריסט שהוא איש מקצוע מומחה ובעל ניסיון עשיר בתחום. עדשות בכל מרשם היכנסו לאתר של אופטיקה 109 ותתחילו לראות עולם…

מימון בדוש

שולחנות שוק הפכו לחלק מהתרבות הישראלית

Previous article

לימודים לחרדים לאחר הישיבה – הכירו את מכון עליה

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *