Uncategorized

לימודים לחרדים לאחר הישיבה – הכירו את מכון עליה

0
לימודים לחרדים לאחר הישיבה

יש היום הרבה בחורי ישיבות שלאחר נישואיהם הם מבינים שעליהם לשנס מותניים כדי לפרנס את הבית הצעיר שהם בנו. הם רואים פתאום עד כמה החיים יקרים ואף אם נשותיהם מתפרנסות ממקצוע רווחי, עדיין אין הקומץ משביע את הארי. זה מה שמניע בחורי ישיבות רבים לצאת וללמוד מקצועות מתאימים שיאפשרו להם להתפרנס בכבוד מתחום שקרוב לליבם, לרוחם ולעולם הרוחני אותה הם לא רוצים לעזוב.

כאן נפתחים עבורם אופקים רחבים במיוחד. כי לדת וליהדות יש הרבה מה להציע מבחינה מקצועית. התורה וההלכה מדריכות אותנו בהרבה מאוד דברים שנדרשים לשם כך אנשי מקצוע שיכשירו את הקרקע לקיומם.

לימודים לחרדים לאחר הישיבה – מה תלמדו?

אז האמת היא שכל אחד יש לו את הנטיות שלו, את הכישרונות שלו ואת הכיוונים אליהם הוא נמשך.

אם אתם רוצים להכיר מקרוב את האפשרויות, אתם פשוט צריכים להיכנס לאתר של מכון עליה – לימודים לחרדים, ולהתרשם מההיצע העצום ומהמגוון הגדול של מקצועות הקודש כאשר ברור שתוכלו למצוא משהו שיתאים לכם.

לימודי כתיבת סת"ם – האדם היהודי זקוק לתפילין להניח מידי יום, הוא צריך לקבוע מזוזות על כל הפתחים בבית, הוא זקוק לספר תורה שיהיה מוכן עבורו ועבור כל קהל המתפללים בבית הכנסת, כך גם עם מגילות וכן הלאה. כתיבת סת"ם יש לה כללים. אי אפשר להכין אותם בצורנה ממוחשבת ובטח שלא לצלם מתוך כתב קיים. הכתיבה צריכה להיות ידנית ועשויה על פי ההלכה. כל מי שלומד כתיבת סת"ם ומצליח לעבור את מבחני ההסמכה יכול להתפרנס היטב מעסק קדוש שהוא גם רווחי מאוד.

לימודי מוהלות – כל תינוק יהודי עובר ברית מילה ביום השמיני ללידתו. לשם כך צריך שיהיו מוהלים יראי שמים ומומחים לתחום הזה. אז גם את זה לומדים במכון עליה לצד פרקטיקה בשטח וארגז כלים מורחב עם כל מה שצריך מבחינת ידע ועבודה טכנית בשטח.

לימודי שחיטה – זה לא מתאים לכל אחד אבל מי שכן מתחבר לזה, יכול לעשת הרבה מאוד כסף מעבודת קודש של שחיטה בארץ או בחו"ל. את כל הידע ואת כל הכלים אפשר כמובן לקבל בקורסים שלנו.

לימודים לטוען רבני – זהו מקצוע נחשב ורווחי במיוחד והוא מחייב לימודים ארוכים ומורכבים. מכון עליה נותנת מענה גם ללימודי המקצוע הזה.

לימודים לחרדים לאחר הישיבה במכון עליה

מכון עליה פותחים קורסים בכל רחבי הארץ. ירושלים, בני ברק, צפון, דרום.

כל מי שרוצה לבוא וללמוד יכול לבחור את המכון בעיר מגוריו וליהנות מלימודים ברמה מקצועית גבוהה במיוחד עם ליווי רבני הלכתי ועם הגשה למבחנים עד לקבלת הסמיכה.

מכון עליה – בית מדרש גבוה לכל מי שרוצה להיכנס לתחומים אלו של מקצועות קודש, לעבוד במקצוע שיש בו שליחות, פרנסה בשפע והכי חשוב משאיר את העובד בעולם התורה.

מימון בדוש

רשת האופטיקה למכירת עדשות מגע אונליין

Previous article

ככה תצללו לתוך עולמו של השיפוצים – מדריך לפני שמתחילים לשפץ את הדירה

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *