טכנולוגיהעסקים

ניסור קיר בטון שמשאיר אבק למתחרים

0

כשאתם חושבים לרגע על קירות בטון, לא בטוח שאתם מיד חושבים על ניסור. אך למעשה זוהי הדרך הטובה ביותר ליצירת שינויים בקיר בטון.

בעבר, אם רציתם ליצור שינוי כלשהו בקירות הבטון בבית, ידעתם שאתם צפויים לעבור מסכת של עבודה מורכבת, הרבה רעש, הרבה לכלוך ולעיתים גם תלונות מצד השכנים.

השבירה של קיר הבטון היה מייצר ענני אבק רעיל של בטון, האזור כולו היה מתכסה בחלקיקי בטן והרעש הנורא… אף פעם לא יכולתם לדעת מתי זה יסתיים.

האפשרות של ניסור קיר בטון באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום, מאפשרות להגיע להישגים מהירים, אסתטיים והכי חשוב, הרבה יותר מדויקים.

איך מנסרים קירות בטון?

את קירות הבטון מנסרים בעזרת מסור דיסק חשמלי המיועד לצורך כך. המסור פועל בעוצמה גבוהה מאוד. לשם המחשה, לצורך הפעלת המסור יש צורך בחיבור תלת פאזי. זה לא משהו שיש בכל מקום ועל כן במקרים רבים יהיה צורך בשימוש בגנרטור מיוחד לשם כך.

הדיסק של מסור היהלום עשוי ממתכת חזקה במיוחד והוא מצופה כולו בחלקיקי יהלום כתוש. השכבה הזו של אבקת היהלום מעניקה לדיסק מעטה חזק והוא למעשה הופך את המסור לכזה שמצליח להתגבר על הבטון החזק.

כי היהלום הוא חומר הכי חזק שקיים בטבע ועל כן הוא מסוגל להתגבר על הבטון שהוא החומר הכי חזק שקיים בתחום הבנייה.

ניסור חד, מדויק וממוקד

למעשה, התוצאות של ניסור הקיר באמצעות מסור היהלום מוביל לתוצאות הכי מדויקות. קו החיתוך יהיה ישר, נקי ומדויק במיוחד.

אם נשווה את החיתוך ואת הניסור במסור היהלום לאפשרויות שהיו בעבר, אשר נעשו בעזרת פטיש וקורנס, ברור שמדובר בעבודה הרבה יותר מקצועית.

התוצאה של הניסור במסור היהלום היא גם יותר מדויקת בלי כל השוואה לשבירה באמצעים הפרימיטיביים, היא גם הרבה יותר בטוחה למבנה בגלל שהקיר מנוסר באופן מבוקר, בדיוק באזור הרצוי בלי שישברו חלקים נוספים בקיר והיא גם הרבה יותר נקייה, זאת הודות לשימוש במים בעת הניסור הסופחים את האבק.

ניסור בטון ביהלום בטכנולוגיה החדשנית עם מסור היהלום מוביל לתוצאות המושלמות!

מימון בדוש

תנועות חברתיות בישראל

Previous article

חברת POWER לעבודות ניסור וקידוח בטון

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *