עסקים

חברת POWER לעבודות ניסור וקידוח בטון

0
POWER ניסור בטון
POWER ניסור בטון

אנחנו בחברת POWER ניסור בטון מתעסקים, כמו חברות רבות, בניסור בטון באופקים ובערים נוספות ברחבי הארץ. מה שמבדיל אותנו מהיתר הם כמה דברים פשוטים: אנחנו סופר מקצועיים, אנחנו סופר בטיחותיים, אנחנו סופר שירותים ובקיצור – אנחנו הבחירה הכי נכונה לפרויקט שלכם.

עם אילו פרויקטים אנחנו עובדים?

ניסור בטון מאפשר פיתוח של מבנים, היות והוא בא במטרה לפרק מבנים קיימים ולאפשר בנייה מחודשת על גבי השטח שעליו הם עומדים כרגע.

אנחנו בחברת POWER עובדים עם פרויקטים מכל הסוגים – מבנים לשימור, בתים פרטיים, מגדלי מגורים, מגדלי משרדים, קניונים וכל סוגי המבנים, ומציעים מגוון עבודות ניסור בטון, הריסה וקידוחי בטון.

ניסור בטון – למה הוא משמש?

כאמור, על מנת להצליח לבנות מבנה מחדש יש צורך בניסור בטון שיוכל להתמודד עם החומר הקשיח הזה. לא מדובר כאן על עלה נידף ברוח, אלא על חומר עמיד מאוד שבשביל לפרק אותו יש צורך בשימוש בכלים המתקדמים ביותר.

את הכלים האלו אנחנו בחברת POWER מחזיקים ועושים בהם שימוש בכל פרויקט של ניסור בטון שהוא. באמצעות הכלים המתקדמים האלו, אנחנו יכולים להציע שלושה סוגי שירות שונים:

  1. עבודות שנועדות להריסה מלאה של המבנה: בעבודות מסוג זה יתבצע ניסור בטון מלא במטרה להרוס את המבנה בצורה מוחלטת. עבודות אלו צריכות להתבצע בשמירה על הבטיחות המקסימלית של הפועלים, ובזהירות מירבית. בתום העבודות, יצטברו חלקי בטון גדולים שאותם יהיה צריך לפנות מהאיזור – אנחנו בחברת POWER דואגים גם לחלק הזה.
  2. עבודות שנועדות להריסה חלקית של המבנה: עבודות מסוג זה מתקיימות כאשר יש צורך להרוס רק חלק מהמבנה, ואילו חלקים אחרים שבו – יש לשמור כפי שהם. בעבודות מסוג זה ננקטות פעולות ניסור בטון זהירות במיוחד, שלוקחות בחשבון מערכות חשמל, מערכות אינסטלציה, מערכות מים ומערכות נוספות שצריכות להישאר בשלמותן במבנה.
  3. עבודות שנועדות לצרכי שימור של המבנה: בוודאי יצא לכם לא פעם לבקר במבנים לשימור. מבנים אלו נמצאים גם בארץ וגם ברחבי העולם כולו, וכאשר המדריך מספר לנו שמדובר במבנה מקורי – אנחנו מיד תוהים איך זה ייתכן שמבנה כזה עומד כמו שהוא במשך כל כך הרבה שנים? עבודות לצרכי שימור מבנים הם אלו המאפשרות למבנה להמשיך ולעמוד, היות והעבודות כאן הן ניסור בטון רק לשם החלפת הבטון – מבטון ישן ולא יציב לבטון חדש ועמיד.

יש דברים שאסור להקל בהם ראש…

זה נכון שתוכלו לבחור בכל חברה שתרצו לצורך ניסור בטון בדרום, אבל חשוב לנו להגיד לכם בצורה ברורה מאוד – אסור לכם להתפשר בשום פנים ואופן במקרה הזה על חברה בינונית. ולמה? פשוט מאוד – שלא כמו דברים פשוטים יותר כמו בחירה בין נייר טואלט מסוג אחד או בחירה בנייר טואלט מסוג אחר, ביצוע קלוקל של עבודות ניסור בטון עלולות לא רק להיות "פחות טובות", הן עלולות לגרום נזק של ממש למבנה שלכם.

חברת POWER מתחייבת לשמור על כל נהלי הבטיחות על מנת לבצע עבודות ניסור בטון בצורה מקצועית ולהשתמש בכל הטכניקות והמכשירים המתקדמים ביותר לביצוע העבודה.

המחירים של חברת POWER עבור ניסור בטון

אנחנו בחברת POWER בחרנו לפרט לכם את המחירים שלנו, ולא לתת לכם להמתין להצעת מחיר כדי לדעת מה הטווח. חשוב לנו שתדעו לקראת מה אתם הולכים, ולכן אנחנו מצרפים כאן עלויות עבור השירות שאנחנו נותנים לכם. כמובן שהמחיר הסופי שישלח אליכם בהצעת מחיר מסודרת וספציפית יורכב מגודל הפרוייקט, היקף הפרוייקט וסוג השירותים שתצטרכו להשתמש בהם.

עבור ניסור בטון לאורך בקיר בעובי 20 ס"מ המחיר הוא 250 ש"ח למטר.
עבור ניסור בטון פתיחת דלת לקיר בעובי 20 ס"מ המחיר הוא 1,500 ש"ח.
עבור ניסור בטון פתיחת דלת לקיר בעובי 35 ס"מ המחיר הוא 2,000 ש"ח.
עבור ניסור בטון חלון לקיר בעובי 20 ס"מ המחיר הוא 1,400 ש"ח.
עבור ניסור בטון פתיחת חלון בעובי 35 ס"מ המחיר הוא 1,650 ש"ח.
עבור ניסור בטון של רצפה המחיר הוא 300 ש"ח למטר.
עבור ניסור בטון של גג המחיר הוא 350 ש"ח למטר.
עבור ניסור בטון של קורות או ניסור בטון של צינורות המחיר הוא 500 ש"ח למטר.
עבור ניסור בטון של מדרגות המחיר הוא 470 ש"ח למטר.
עבור ניסור בטון קרניזים המחיר הוא 400 ש"ח למטר.

» למחירון ניסור בטון המלא של חברת POWER «

לכל שאלה, התייעצות, תהייה או מחשבה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 077-804-8773 ונשמח לעמוד לשירותכם.

מימון בדוש

ניסור קיר בטון שמשאיר אבק למתחרים

Previous article

כל מה שרצית לדעת על עבודות עץ

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *