Life Styleסטייל

כל מה שרצית לדעת על עבודות עץ

0
עץ ופלא

עיצוב הבית באמצעות עץ, הפך לטרנד שהולך וגדל. למרות שהעולם הפך לעולם ההייטק, יש טרנד של חזרה לטבע. משפחות רבות, אוהבות לעצב את הבית שלהם בצורה טבעית. ולכן העץ, חדר היטב לעיצוב הביתי. במרפסות ובחצרות, מרצפים ברצפות דק העשויים מעץ. הגדרות בחצר עשויות מלוחות עץ. וגם את הפרגולות בחצר ובמרפסת, מיצרים מעץ. במדריך שלפנינו, נביא טיפים ועצות על עיצוב בעץ.

מדוע כדאי לרצף את הבית בפרקט מעץ?

פרקטים מעץ, יקרים יותר מפרקטים מחומרים סינתטיים. אם כן, למה להשקיע ברצפות פרקט העץ היקרות? ראשית כל- לאריחי עץ יש מראה יפה וטבעי. רצפות העץ, נותנים לבני הבית תחושה טבעית. מגוון צבעים של דקים מעץ מלא, תוכלו למצוא אצל חברת "עץ ופלא". אריחי עץ מלא, איכותיים יותר מאריחים המורכבים מנסורת וחומרים מלאכותיים. רצפות העץ יוצרות בידוד, וכך עוזרות לחמם את הבית בחורף. ריצוף מעץ- הוא ריצוף לטווח הארוך. אריחי עץ, מחזיקים יותר זמן מאריחי פרקט סינטטיים.

גדר מעץ- תורמת יותר לאיכות הסביבה.

מה היתרונות של התקנת גדר עץ בחצר? יש כמובן את התחושה הטבעית שבגדר העץ. אבל, התקנת גדר מחומר עץ, תורמת יותר לסביבה. מה החיסרון בגדר אלומיניום? במהלך ייצור חומר האלומיניום נפלטים כימיקלים שונים. לכן גדרות עץ בריאה לסביבה יותר מגדר אלומיניום.

פרגולות מעץ לעומת פרגולות מאלומיניום.

האם עדיף להתקין פרגולות מעץ או פרגולות מאלומיניום? לכל חומר, יש יתרונות וחסרונות. לעץ יש מראה טבעי, והוא אינו מזיק לסביבה. לעומת זאת, חומר האלומיניום עמיד יותר, ומחזיק לשנים רבות. כיום, יש צבעים מיוחדים לעץ, המשמרים את העץ הצבוע מפני חום וגשם, ומונעים מחרקים לאכול את העץ. כך, שגם פרגולות מעץ יכולות להחזיק הרבה שנים.

מתי מתאים להתקין פרגולות מעץ? כאשר לכל הבית יש מראה טבעי, מומלץ להתקין פרגולות מעץ. למשל: בווילה כפרית עם גינה יפה המוקפת גדר מעץ.

גימור של עבודות עץ.

החלטתם לעצב את הבית באמצעות עץ? חשוב שתשימו לב לגימור. בין אם שמתם אריחי פרקט או דק מעץ, או הצבתם גדר מעץ. חשוב מאוד כיצד מתבצע הגימור של העבודה. ישנם 2 סוגים שונים של ציפויים לעץ: יש ציפוי העשוי משמן, ויש ציפוי העשוי מלכה. אמנם חומר השמן הינו טבעי יותר, אך אינו עמיד בפני שריטות ונזקים. לכן, אם רוצים להשקיע בטווח הארוך, מומלץ לשים ציפוי לכה.

מימון בדוש

חברת POWER לעבודות ניסור וקידוח בטון

Previous article

בדרך לאקזיט: 5 המשקיעים הידועים ביותר בחברות סטארט אפ

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *