Life Styleסטייל

5 טיפים מנצחים: כך תארזו ותאחסנו נכון תכשיטים

0
Pack and store jewelry properly

כולנו יודעים שאחסון של תכשיטים זה לא כמו אחסון של מוצרים אחרים שיש לנו בבית. התכשיטים הם דבר רגיש ואם לא נשמור עליהם טוב ולא נשים לב על אריזה נכונה וטיפול נכון בהם, הם עשויים להינזק.

אז גם אם מדובר באחסון רגיל וסטנדרטי של התכשיטים בבית וגם אם מדובר באריזה של התכשיטים כאשר נוסעים איתם מהבית או יוצאים לחופשה, וכמובן אם הדבר נעשה במסגרת של אחסון תכולת דירה על כל מה שנכלל בכך, הרי שחשוב ללמוד ולדעת מה הדרך הכי נכונה והכי טובה לשמור על התכשיטים כדי שהם לא יאבדו את הצורה שלהם ולא יינזקו.

להלן חמישה טיפים מנצחים שיסייעו לכם להגיע לאחסון הכי נכון והכי בטוח של התכשיטים שלכם.

טיפ מספר 1 – אריזה עם ריפוד

חשוב לבחור אריזה שיש בה ריפוד עבור התכשיטים כאשר המטרה היא לשמור על התכשיטים ולהגן עליהם מפני מכות, חבלות או כל דבר שיגרום להם להתעוות. לא לחינם אנחנו מקבלים יחד עם התכשיטים כשאנחנו קונים אותם, את האריזות שיש בהם כריות וריפוד כי התכשיטים אוהבים את זה והם גם זקוקים לזה.

טיפ מספר 2 – אריזה יבשה

תכשיטים לא אוהבים רטיבות. תכשיטים צריכים להיות במקום יבש לגמרי.

כאשר אורזים את התכשיטים חשוב לשים לב כי אין כל רטיבות באזור וכי כל האביזרים בהם עושים שימוש לצורך אחסון של התכשיטים הינם יבשים לגמרי.

טיפ מספר 3 – לא ליד בשמים

חשוב לשים לב. בשמים הם אחד מהאויבים הכי גדולים של התכשיטים. במיוחד אם מדובר בתכשיטים שהם לא עשויים מזהב טהור. על כן, חשוב תמיד לשים לב ולא לארוז בשמים יחד עם תכשיטים. עדיף גם שזה לא יהיה בארון אחד. כי אם יקרה והשמים יטפטפו או יישפכו, התכשיטים הם הראשונים שיינזקו.

טיפ מספר 4 – כל צבע בנפרד

אם יש לכם תכשיטים בצבעים שונים, חשוב לאחסן כל צבע בנפרד.

תכשיטי זהב צהוב בנפרד מתכשיטים בצבע זהב לבן וכן הלאה.

טיפ מספר 5 – לא מידי הרבה ביחד

בכל מקרה גם אם אתם אורזים כל סוג של תכשיט בנפרד, עדיין חשוב שלא להעמיס בקופסא אחת יותר מיד תכשיטים. הטוב ביותר הוא לתת לכל תכשיט את הכבוד הראוי לו ולאחסן אותו בנפרד. אם זה לא מסתדר, אפשר ללכת על שניים שלושה תכשיטים מאותו הצבע ביחד.

TARBUT

בדרך לאקזיט: 5 המשקיעים הידועים ביותר בחברות סטארט אפ

Previous article

אסטמה בחורף: כך תשמרו על עצמכם במזג אוויר קר

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *