טכנולוגיהעסקים

קרנות הייטק – איך עושים את זה בצורה הבטוחה ביותר?

0
קרנות הייטק

קרנות היי טק הם מוצר חדש יחסית בשוק ההון. רבים הם המשקיעים הפוטנציאליים התוהים האם אכן שווה להשקיע בקרנות אלו והאם אכן תהיה להם תועלת ורווחים מהותיים כתוצאה מהשקעות מהסוג הזה.

אז ראשית נסביר מעט מה הן קרנות ההשקעה בהיי טק?

אז ראשית מדובר במכשיר שמצד אחד הוא אמור לעזור לתעשיית ההיי טק כאשר קרנות היי טק ישקיעו כספים בחברות ההיי טק ומנגד, המכשיר ייסחר בבורסה וכך יוכלו המשקיעים להרוויח את הסל של חברות הטכנולוגיה. מעבר לכך מרוויחים המשקיעים משורה של הקלות כמו הקלות של מיסוי ליזמים,  הקלות למשקיעים וגם הקלות למתפעלים. כך בעצם ישנה רצפת הפסד עבור המשקיעים.

לרוב מדובר בהצלחות משמעותיות של המשקיעים אך חשוב לשים לב גם לכישלונות של ההשקעות מהסוג הזה.

הרבה מאוד כסף נשפך בכל ההשקעות מהסוג הזה ולא תמיד התשואה בסופו של דבר משוקללת כעודפת. אז נכון שיש קרנות זרות שכן מצליחות מאוד ולהביא לתשואה משוקללת עודפת אך זה קורה בגלל שהם קרובים יותר לבורסות בחו"ל וכן יש להם קשרים עם חברות טכנולוגיה גדולות מה שמוביל לחיזוק של הקרנות ולהגדלת הרווחים שלהם.

איך מקימים קרן השקעות?

כדי להקים קרן השקעות, חשוב לפנות אל חברה מקצועית שזוהי תחום ההתמחות שלה. היא זו שתסייע ללקוח לתפור עבורו את הקרו הכי מתאימה עבורו בהתאם לשאיפות שלו וכמובן בהתאם ליכולת ההשקעה שלו.

חברה כזו אמורה להציע את כל הייעץ המשפטי הנדרש ואת כל המעטפת הכוללת שירות חשבונאיים נלווים.

למעשה הקמת החברות בחוץ לארץ מהווה כיום נתח עיקרי בתחום שאנחנו מציעים כאשר לצד זה נלוות פעילויות שונות כמו הקמת קרנות עם נאמנויות ושותפויות בחוץ לארץ.

הכול נעשה בליווי של עורכי דין ושל רואי חשבון שכולם בעלי ניסיון רב בתחומים הללו כאשר באופן כזה נהנים הלקוחות מהידע העדכני לצד הניסיון רב השנים בתחום הספציפי.

מהם הנכסים שמוחזקים בקרנות?

הנכסים שיכולים להיות מוחזקים בקרנות הם –

  • תיקי השקעות.
  • מניות ואופציות בחברות פרטיות או מסחריות.
  • הפקדות לבנקים.
  • קניינים רוחניים וקניינים מוחשיים.
  • פוליסות של ביטוחי חיים
  • עוד נכסים נוספים.

לצורך הקמת קרן השקעה בחברת הייטק חשוב להגדיר מראש מה בדיוק הציפיות ומה באמת מבקשים להשקיע. כך יהיה פשוט יותר וברור יותר לבצע את כל התהליכים.

 הקמת קרן השקעות – בעזרת צוות מקצועי תוביל לכך שהקרן תהיה רווחית, מניבה ומשתלמת בהחלט.

TARBUT

אסטמה בחורף: כך תשמרו על עצמכם במזג אוויר קר

Previous article

לא בא לכם הייטק? כל המשרות האפשריות למדעני נתונים 

Next article

Comments

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *